ISP programator

Jan Puobis jpuobis@elnec.sk
Pátek Únor 1 13:06:23 CET 2008

Vazeny p. Waclawek,

> WinCE

To kuzelne slovicko sa vola portovatelnost. Nas kod ma momentalne
takmer 3 miliony riadkov je pisany v Pascale/Delphi. Takze
prenositelnost nasho kodu na CE je nulova, pre ostatne OS je
prenositelnost blizka nule.

> - ked uz ste aj tak zahltili Dataman a oni sa s S5-kou nevedia
> rozhybat, mozno by sa v oblasti servisnych programatorov

Ak vtesname PC, programator a keyboard/display do vhodnych rozmerov
;-).

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com