ISP programator

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Únor 1 10:28:42 CET 2008

Ale ved ja to viem. Len som si rypol - nic v zlom... ;-)

wek

PS. Mozno to ale az taka hlupost nie je: v obehu je mozno nie celkom zanedbatelne mnozstvo PDA a smartphonov s nejakou odvodeninou WinCE - ked uz ste aj tak zahltili Dataman a oni sa s S5-kou nevedia rozhybat, mozno by sa v oblasti servisnych programatorov (t.j. bez nutnosti tahat vsade laptop) dal bez privelkej namahy vypalit este nejaky ten rybnicek, ci sa mylim a toto je od "dospelych" Win prilis vzdialene?