Mini ITX - Intel D201GLY vs. Linux

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Prosinec 25 15:27:20 CET 2008

Linux prostě dodnes není OS pro klikače, kteří nic navíc neumí. To je akorát
móda nahodit na PC linux a pak se před všema vytahovat, že jsem linuxový
guru. Že ta instalace proběhla stylem mačkání tlačítka "Další", o tom se
raději moc nemluví.
Člověk, který chce používat linux, se pořád musí naučit používat OS nad
rámec klikání.
Já sám se za linuxovýho guru nepovažuju, i v této konferenci je nemálo lidí,
kteří toho ví mnohem víc než já. Ale pořád se učím a učím se i díky
linuxovým konferencím, kde jsou ochotní poradit. Jenže ochota obvykle končí,
když zjistí, že pro to nic nehodlám dělat...
Takže bych doporučil zapátrat po nějakých postupech, jak správně zkompilovat
modul, co je k tomu potřeba a podobně (to už tady dokonce proběhlo). Zas tak
složitý to není. A až se nebude dařit kompilace, tak se prostě zeptat. Žádný
učený z nebe nespadl, ale zase vodit uživatele za ručičku taky nikdo
nebude...