Mini ITX - Intel D201GLY vs. Linux

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 25 14:30:19 CET 2008

Chapu, ze to myslite dobre :-) , ale neco prekladat je nad me soucasne
znalosti. Sice neni na skodu naucit se neco nad ramec "zakladniho
uzivatele", ale v situaci, kdy mi bud blikaji svisle pruhy na cele
obrazovce nebo mi po kazdem restartu naskakuje chybove okno, ze prepina
na mizke rozliseni, to proste nejde. Na to se neda ani koukat, natoz v
tom neco delat.
Tohle je prave duvod, proc lidi odmitaji prejit z Win a Lin. Mam proste
smulu, ze zrovna s mym MB jsou komplikace.

Mam si jen dve moznosti:
1) Z live CD nainstalovat starsi fungujici 7.xx
2) zkusit zminovanou Suse 11