OT: Hledani zamestnani pri sobote

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Prosinec 20 12:29:47 CET 2008

Tohle bylo na vcerejsim gentlemanovi - neda mi to a davam to sem:

Na jednom webu jsem našel inzerát, jímž dotyčný sháněl práci. Vsadil na dobrou myšlenku, ale pochybuju, že dnešní jednozávitníci na postech lovců hlav jeho humor ocení. Já ano.

Jsem vyloženě líný člověk, a proto spoléhám na svůj vysoký intelekt, že vždy najde způsob, jak věci řešit s minimem námahy.
Jsou mi lhostejné řeči o vysokém nasazení. Ve skutečnosti to znamená tupou nádeničinu, tedy nekvalifikovanou práci přes čas za směšnou hodinovou sazbu.
Ještě méně mě zajímá takzvaná flexibilita, protože se zatím obyčejně skrývá jen neschopný a nekoncepční nadřízený.
Vyloženě směšná mi připadá kreativita. Nejvíc kreativní jsou děti, ale nikoho snad vážně nenapadlo, že by je mohl zaměstnat.
Odmítám se bavit o jazycích. Chci chodit do práce, ne na lingvistické potlachy.
Nemám žádné předsudky, ale mladý kolektiv je mi protivný, protože nemůže být jiný než povrchní a nezaviněně vlezlý.
Nerad slyším o komunikačních schopnostech, jelikož v tom případě je třeba mlátit prázdnou slámu.
Nikomu nebudu posílat svůj životopis. Každý by považoval za nehoráznost něco takového chtít při hledání celoživotního partnera, a to je v porovnání s přijímáním nového zaměstnance nebe a dudy.
Mé děti dospěly, a přesto jsme zůstali přáteli a nenašel jsem si milenku v jejich věku. Mám spoustu kamarádů, ale nemusím je už vidět každý den. To považuji za nejlepší doporučení.