Hledani zamestnani pri sobote

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Prosinec 20 13:03:59 CET 2008

Hezky den,
jeden muj soused si dal do Country radia po smrti svoji zeny inzerat zhruba
tohoto zneni.

Jsem ten a ten a takovy, ale jsem od prirody strasne linej, doma nic
neudelam. Jsem naruzivy kurak atd...

Dostalo se mu 64 odpovdi. Dnes jiz asi tretim rokem zije u nas v dome s
jednou pani a vse jim klape.
Tehdy mi rikal zaplatbuh, jinak bych se uchlastal. Maka jako taxikar a je
vpohode.
Jindra Polivka

Subject: OT: Hledani zamestnani pri sobote

Tohle bylo na vcerejsim gentlemanovi - neda mi to a davam to sem:

Na jednom webu jsem našel inzerát, jímž dotyčný sháněl práci. Vsadil na
dobrou myšlenku, ale pochybuju, že dnešní jednozávitníci na postech lovců
hlav jeho humor ocení. Já ano.

Jsem vyloženě líný člověk, a proto spoléhám na svůj vysoký intelekt, že vždy
najde způsob, jak věci řešit s minimem námahy.
Jsou mi lhostejné řeči o vysokém nasazení. Ve skutečnosti to znamená tupou
nádeničinu, tedy nekvalifikovanou práci přes čas za směšnou hodinovou sazbu.
Ještě méně mě zajímá takzvaná flexibilita, protože se zatím obyčejně skrývá
jen neschopný a nekoncepční nadřízený.
Vyloženě směšná mi připadá kreativita. Nejvíc kreativní jsou děti, ale
nikoho snad vážně nenapadlo, že by je mohl zaměstnat.
Odmítám se bavit o jazycích. Chci chodit do práce, ne na lingvistické
potlachy.
Nemám žádné předsudky, ale mladý kolektiv je mi protivný, protože nemůže být
jiný než povrchní a nezaviněně vlezlý.
Nerad slyším o komunikačních schopnostech, jelikož v tom případě je třeba
mlátit prázdnou slámu.
Nikomu nebudu posílat svůj životopis. Každý by považoval za nehoráznost něco
takového chtít při hledání celoživotního partnera, a to je v porovnání s
přijímáním nového zaměstnance nebe a dudy.
Mé děti dospěly, a přesto jsme zůstali přáteli a nenašel jsem si milenku v
jejich věku. Mám spoustu kamarádů, ale nemusím je už vidět každý den. To
považuji za nejlepší doporučení.