Fastony na stretavacie svetla u Fabie

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Středa Prosinec 17 08:51:14 CET 2008

v texte

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta@gmail.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 16, 2008 6:17 PM
Subject: RE: Fastony na stretavacie svetla u Fabie

Ja jeste nevidel auto, kde by to nezuhelnatelo. Napriklad moje 30 rocne Volvo. Vrazil bych tam normalni
Faston a pop..eli :-) (Ja teda vzdycky skoncil u zmacknuti klestema...)
Mame feldu doma a elektrika je naozaj az neprijemne poddimenzovana.
V kazdom pripade doporucujem zohnat novy domcek aj s fastonmi (bezne k dostaniu v autodieloch ako univerzalny ND), kable v prihodnej dlzke odcviknut, spojit bud krimpovanim, pajkovanim, spojenim dvoch fastonov predtym nasadit zmrstovaciu buzirku a mas hotovo. Doporucujem pouzit hrubsie kable ako pouzil vyrobca, fastony pre ziarovku, mierne prihnut pre lepsi kontakt. Material fastonov co najhrubsi (daju sa kupit fastony razene z roznych hrubok materialu)