Fastony na stretavacie svetla u Fabie

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Prosinec 17 10:40:02 CET 2008

auto ma uz 7 rokov a doteraz som nevidel ziaden naznak degradacie,
museli to byt ziarovky. Snazim sa kupovat kvalitnejsie (erm. zase moja
naivita, rozumej nie lacne neznackove sunty ale osram, philips alebo
podobne) a problem nebol. Tieto mi tam bud vymenili v skodovackom
servise alebo som ich niekde v panike kupil na pumpe, uz si nepamatam.
Uz druhy krat sa mi ale stalo ze odisli obidve naraz (v ramci hodiny).
Co sa tyka zivotnosti vydrzali dost dlho, asi sa ale dost prehrievali...
Ine ziarovky neodisli takze napatie v sieti je asi v poriadku.
V kazdom pripade uz sa tesim na krimpovanie na tej strane kde je
baterka, to bude posusnanicko :-)