AVR a dva seriaky

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Pátek Prosinec 12 11:10:30 CET 2008

Zatim mohu posledni tvrzeni celkem potvrdit. Na tech 19200 to jede krasne i
ve fullduplexu
i v Cecku. (krystal 11059200)
Mozna az povolim preruseni v preruseni, budu na 38400, coz potrebuju a na
asak se zase nedostane. :-)

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Lukáš Grepl" <L.Grepl@sh.cvut.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 12. prosince 2008 10:21
Předmět: Re: AVR a dva seriaky

> Vy tam naozaj vidite, ze "jedine asm je vzdy to jedine spravne"?

Dobře, že je to tak vždy z toho nevyplýva. To jsem se nechal unést.

> Je tam napisane: "v C sa o SW UART pokusaju len diletanti". Za tym si
> stojim.

No já si zase stojím za tím, že tohle tvrzení není pravdivé. Záleží na
tom, jak to člověk napíše a na požadavcích aplikace. Pokud vím co dělám,
můžu to v C napsat stejně dobře jako v ASM (ve smyslu: stejně kvalitně a
spolehlivě splním zadání). Pokud budou nároky natolik vysoké, že to v C
nebude mít smysl psát, udělám to v ASM (a nebo zvážím jiný HW, např.
procesor se dvěma UARTy). Ale nevím proč bych měl být diletantem jen
proto, že jsem po zralé úvaze napsal SW UART korektně v C.

Lukáš Grepl