AVR a dva seriaky

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 12 11:31:38 CET 2008

"Jede to krasne" je tvrdenie, ktore by nemal inzinier vypustit z ust. Inzinier ma zariadenie konstruovat a nie zlepit a byt spokojny so slovami "ved to ide". A uz vobec nie "mozna az povolim preruseni v preruseni".

Pan kolega Grepl ma pravdu s tou zrelou uvahou, a musim odvolat to s tym C a diletantami - v pripade zrelej uvahy sa vsetko meni.

Lenze tieto vety nie su nasledkom zrelej uvahy. Zamyslite sa nad tym, prosim.

wek