Zarovky konci...

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Prosinec 9 00:36:09 CET 2008

| Od: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
|
| Co som chcel povodne povedat je, ze vzhladom na prevahu svietenia
| v zime je nejaka uspora elektriny tymi ziarivkami iluzorna ...

Ne, neni iluzorni. Uz to zaznelo v nekolika prispevcich, ale neni to tak.
Zarovka v zime sice vytvari vyuzitelne teplo, ale vytvari ho v blbem
miste, kde ho clovek vetsinou nepotrebuje.
A navic ho vytvari draze - stejne mnozstvi tepla stoji z plynu 2-4x mene,
nez z elektriny (nemate-li samozrejme nejaky specialni primotopny
tarif a netopite-li jinak elektrinou). U centralniho vytapeni je to cenove
podobne jako u plynu.