Jak spravne osetrit vstup RS485 prevodniku

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 7 17:52:17 CET 2008

Dekuji za vycerpavajici odpoved.

O te citlivosti na zemni potencialy jsem se uz docetl, ale pokud planuji
rozvod 4 draty vcetne napajeni a zem bude tazena z master jednotky tak
by mne galvanicke oddeleni nemuselo zajimat.

Predpokladana nejcastejsi konfigurace bude master jednotka uvnitr domu a
pak linka nekam ven do meteobudky, kde bude naveseno n mericich modulu
na malem prostoru. Delka linky bude pocitam nejcasteji 10-50m.

O vasich prevodnicich vim, mel jsem ale opravdu an mysli spis konkretni
soucastku - dela se jich opravdu spousta klonu a tak slo jen o to, zda
neni nejaky problemovy.

Radek Vicek