Jak spravne osetrit vstup RS485 prevodniku

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Neděle Prosinec 7 17:40:43 CET 2008

Kde o neco jde pouzivame MAX1480. Je galvanicky oddeleny, ale taky
drahy. Na low-cost pouzivame DS485 (MAX485) a bud jej oddelime na TTL
strane optocleny nebo ne. Terminatory mame pripraveny, ale nepripojujeme
je. A to mame klidne 20 zarizeni na lince dlouhe 300 m.
Tahaci odpory jsou pro udrzeni linky v klidovem stavu, ty tam mame.
Ostatni jsou ochrany - zalezi v jakem prostredi to budete pouzivat, jak
to bude dlouhy, jak to bude ruseny a jak tomu bude hrozit povetrnostni
vlivy.

MH