PIC18F v DIP40 se dvemi USARTy?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 5 08:56:48 CET 2008

>Kod pro LAN je u obou podporovan knihovnami primo v prekladacich, ale
>ten nepotrebuji, protoze pouzivam uz hotove reseni na bazi MOXA
>NE-4100T, kde se nemusim uz o vlastni implementaci TCP/IP starat -
>litaji z toho po USARTU uz rovnou hlavicky a data.

Pozrel som si ten NE4100T, a ajhla: ma plnohodnotny HW/SW handshake.
No a pisete, ze ten druhy UART by bol na RS485, ktory by bol pod spravou toho jednocipu.

Takze by sa mal dat pouzit aj jeden UART a multiplexovat ho medzi tymi dvoma vecami. OK, je to otrava, ale vyzera to, ze si budete musiet vybrat nejake mensie zlo. Tak sa aspon pokusme tie zla vymenovat...

wek