PIC18F v DIP40 se dvemi USARTy?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Prosinec 5 09:20:14 CET 2008

No uz jsem o tom take premyslel - navic me by se externi multiplex hodil
na prepinani Enable pinu na tom LCD 4x40, ktery je vlastne organizovam
jako 2ks 4x20zn s paralelni spbernici a prehazuje se to jen Enable
pinem. Nemusel bych si na to psat extra svoji knihovnu pro LCD, ale
pouzil bych tu vestavenou a jen pred zapisem na LCD prenastavil
multiplex na odpovidajici cast LCD.

Nikdy jsem UARTem rizenym HW handshake nedelal - predpokladam, ze pomoci
nejakych dalsich pinu si povoluji prijem a vysilani znaku. Nemusim to
tedy prijmout vsechno v jednom baliku, ale vysila se to postupne z
nejakeho bufferu FIFO. Holt jdu studovat to na co jsem se v mladi
nedostal... :-(

Radek Vicek