Tiskárna Canon IP4200 a zkusenosti

Ales Filip nostromo@khnet.info
Úterý Prosinec 2 14:52:23 CET 2008

Dobrý den,

Ono toho moc na výběr není. A4 nějaká PIXMA iP3600 nebo iP4600, a A3
PIXMA IX5000 nebo PRO 9000. Ale ceny inkoustů A4: PGI-520 (Bk) 350Kč +
4x barva CLI-521 á 300Kč. + fotopapír A4 15listů 300kč. Inkousty do A3:
PGI-5(Bk) 450Kč + 4x barva CLI-8 á 375Kč. fotopapír A3 20listů 930Kč

Nechat si udělat fotku ve fotolabu vyjde určitě levněji, a ta fotka bude
určitě kvalitnější.