Tiskárna Canon IP4200 a zkusenosti

Ales Filip nostromo@khnet.info
Úterý Prosinec 2 14:59:38 CET 2008

Do Canon Pro 9000 jsou náplně CLI-8 o objemu 13ml. Kolik se toho dá na
tu cartridge vytisknout se dá těžko odhadnout. Co se týká kvality tisku,
tak při použití originál fotopapíru je kvalita asi srovnatelná s tím
Epsonem. I když na fotofórech všude píšou, že fotky z Epsonky jsou lepší ;-)

Každopádně, měl jsem doma několik inkoustových tiskáren, a už bych to
domů nechtěl.