Vyhody a nevyhody PC/x86 ako "big embedded" platformy, was:Logovani RS232

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Neděle Srpen 31 13:03:55 CEST 2008

Win XPe se lisi dost zasadne.
1. Neexistuje k nim instalacka, ale pouze neco jako "build system",
  pomoci ktereho vytvorite "nainstalovany" system.
2. V zakladni konfiguraci XPe vubec NEZAPISUJI na disk C.
  Takze muzete PC kdykoliv vypnout a nic se nedeje, neni treba UPS.
  Pokud chcete zapsat ulozene zmeny na disk, musite provest tzv COMMIT
  a pak pak reboot (to je mozna chyba nasi instalace), jinak provedene
  zmeny zmizi.
3. Zapomente na windows update, neni pritomen.
4. Pokud do toho pujdete, pohlidejte si verzi MS instaleru, jelikoz
  update nelze naistalovat (a treba SIEMENS vyzaduje posledi verzi).

Tak a pokud te cele vyresite, mate klid, jelikoz PC v pripade potreby
staci vypnout a zapnout a je zpet v puvodnim nastaveni.

XPe pouzimavame v prumyslo jako aplikacni server pro sber dat z linek,
bezi nam tam cca 8 mesicu bez jakykoliv problemu (napajeni 24V, bez UPS,
nebyla provadena zadna udrzba systemu).

	Slavek

PS: Co se tyka rychlosti, je na tom PC mnohem lepe, nez ARM nebo MIPS.