Vyhody a nevyhody PC/x86 ako "big embedded" platformy, was:Logovani RS232

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Srpen 31 10:52:20 CEST 2008

Hodne se v takovych systemech pouziva Windows Mobile (naslednik WinCE)
a taky Windows XP Embedet.
Win XPe je v podstate plnotucny WinXP se zmenenym driverem pro praci s
disky (tusim, ze je to delane jen jako dalsi vrstva) - z duvodu
casteho provozovani z flash a za dalsi je mozno ty XP prakticky
libovolne osekat. Je na to konfiguracni aplikace, kde si naklikate co
vsechno tam ma byt (bezne treba nepotrebujete print subsystem, .....)
Marek