Dalsi info pro Weka

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Srpen 28 20:39:57 CEST 2008

fifty fifty treba matematicky chapat ako 33% pre kazdeho z 3 zucastnenych? ;-)

Inak to tak vyzera ze dnes tych par dni trvania nejakej aliancie ci cohoto v tejto oblasti ani nie je az taka vynimka. Znamy mi povedal, ze nemenovana polovodicova firma stavala cca rok fab specializovany na pamate a zatvorili ho este skor ako ho stihli otvorit lebo sa trh s pamatami za ten rok zmenil viac nez povodne odhadovali a vyroba co len jedineho svabu by znamenalo len prehlbovanie straty (a ano, nemenovana firma uz bola dvakrat premenovana a mam ju v tabulke... ;-) )

wek