Dalsi info pro Weka

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 28 20:51:36 CEST 2008

Jak jde o nějaké dělení, tak fifty-fifty je 50% pravděpodobnost přežití.

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>

fifty fifty treba matematicky chapat ako 33% pre kazdeho z 3 zucastnenych?
;-)

Inak to tak vyzera ze dnes tych par dni trvania nejakej aliancie ci cohoto v
tejto oblasti ani nie je az taka vynimka. Znamy mi povedal, ze nemenovana
polovodicova firma stavala cca rok fab specializovany na pamate a zatvorili
ho este skor ako ho stihli otvorit lebo sa trh s pamatami za ten rok zmenil
viac nez povodne odhadovali a vyroba co len jedineho svabu by znamenalo len
prehlbovanie straty (a ano, nemenovana firma uz bola dvakrat premenovana a
mam ju v tabulke... ;-) )

wek