Volba zdroje z 230 V par mA s trvalym provozem

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Srpen 19 23:16:55 CEST 2008

 19.8.2008, 23:13:24

V podobnych pripadech na pouziti lin. stb. me simpatie, ale nevalnou
zivotnost elytu jako hlavni argument neberu. Daji se prece pouzit
tantaly s zivotnosti podstatne valnejsi, nebo, ( obzvlaste pri takto
malych proudech ) treba keramika.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz