Volba zdroje z 230 V par mA s trvalym provozem

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Srpen 19 22:23:20 CEST 2008

Resil jsem neco podobneho, zdroje davajici radove 10-60mA, schopne provozu desitky let. Nakonec jsem to vzdal a resim to velkym zdrojem a rozvodem +12V z kterych to srazim dolu prachsprostymi linearnimi stabilizatory. Dokonce jsem zavrhl i stepdown a to z duvodu v CR nechutne drahych SMD civek a hlavne povsechne nevalne zivotnosti elitu.
Pokud chcete trafo, lze pouzit pidi toroidni trafa, ucinnost je proti klasice u techto malych vykonu vyrazne vyssi, ale i cena je vyssi (cca 300).

Pulsni zdroj vypada jako zajimava volba, ale najit zdroj s malou vlastni spotrebou vysokou odolnosti a zivotnosti je docela umeni.