DDS - vystup digitalniho signalu

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Srpen 13 20:59:24 CEST 2008

Zdravim,
mam problem se subj. Nema byt nahodou odpor R8 na modulu DDS
polovicni? Pripadne kde by mohla byt chyba? Co mi unika? Situace:

Kdyz je DDS modul nezatizeny atenuatorem, je rozkmit vystupniho napeti
pri 0dBm 0.58V (coz celkem odpovida kombinaci presnosti mereni - stary
osciloskop, odporu 47R misto 50R atd). V takovem pripade mi funguje
digitalni vystup spravne (strida odpovida hodnote nastavene na DDSce,
strida se nemeni se zmenou vystupni urovne. Proste vse funguje tak jak
ma (dle meho nazoru).

Kdyz vsak DDS zatizim atenuatorem (nebo proste odporem 47R), je
vystupni strida dvojnasobkem nastavene (pres cca 48% uz je to 5V)
Navic mi ta strida lita se zmenou vystupni urovne...

Dik za kazdou radu (vcetne zahod hlavu i s rukama),
Marek