Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Tomáš Halabala tomas.halabala@iol.cz
Středa Srpen 6 10:42:05 CEST 2008

Pochopil jsem, ze ten stary dobry papir by mel prave poslat ten pravnik,
proc by se tim mel zabyvat poskozeny. Prave az pokud sam pravnik ujmu
nenapravi, tak se tim zabyvat, poslat to papirove a jeste si to pekne
vsecko nauctovat.

Obsah je podle me opravdu perfektni a sam pravnik pokud neni blby, tak
to udela.

Tomas