Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Srpen 6 10:49:13 CEST 2008

Jak pak soudu prokazete ze jste to posilal , vypisem ze vsemch mail
serveru ?
Muze klidne poslat dopis znovu, tern samy ale poplatek navysi treba na
20 kkc.
LK