Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Úterý Srpen 5 17:29:42 CEST 2008

kedysi bolo nieco podobne aj na slovensku ako novinka, sice ze kazdy
podnikatel musi automaticky platit za TV a rozhlas, lebo je jasne, ze TV
a rozhlas potrebuje pri praci. Bolo to samozrejme formulovane uplne
velkolepo, ale takyto bol suhrn. A ze kto nepouziva, ma poslat notarom
potvrdene prehlasenie. Po pol roku doslo mne aj otcovi (mame na zivnosti
adresu doma), ze neplatime a pokuty a vsetko mozne. Tak som im odpisal,
ze platit nebudeme, pretoze TV ani rozhlas nepouzivame pri svojej
cinnosti. A ze keby sme chceli, asi by sme sa prihlasili.
Viem, ze to nesedi uplne na Vas pripad, ale da sa to aj takto... Vy to
mate o nieco jednoduchsie, kedze viete dokazat, ze ide o opravy a vy ich
naozaj neopravujete... A tym, ze ma doklady uz naozaj ide o zastrasovanie...

Jaro