Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Srpen 5 17:11:20 CEST 2008

§235 Vydírání

(1) Kdo jiného násilím, pohrùžkou násilí nebo pohrùžkou jiné tìžké újmy nutí, aby nìco konal, opominul nebo trpìl, bude potrestán[...]
[...]
Pohrùžka jiné tìžké újmy mùže spoèívat v hrozbì zpùsobení majetkové újmy, vážné újmy na cti a dobré povìsti[...]

IANAL.

wek

PS. A naozaj mate tie prevadzkarne riadne prihlasene?