OT: poradi hledani programatoru, bylo: Re: OT: Kniha o Visual Basicku

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Duben 29 13:50:17 CEST 2008

Dne 29. duben 2008 13:36 Zdeněk lada <zdenek023ster@gmail.com> napsal(a):
> Dobrý den,
>
>  Když už se tu rozhořela taková široká diskuse... Chtěl bych se časem
>  naučit podrobněji C++ pro windows, mohli byste mi doporučit nějakou
>  literaturu která VÁM SKUTEČNĚ POMOHLA? Znám základy C takže mi jde
>  spíše o práci s objekty , práce se sériovým portem, usb a podobně.
>  Také se rozhoduji jestli se zaměřit na Builder C++ nebo Visual od
>  Microsoftu.
Ja nevim jak dalece jste seznamen s klasickym C++, ale pokud moc ne,
tak bych Vam rozhodne NEDOPORUCIL Borland C++. Na FEKT VUT se prave
C++ ucilo v prostredi Borland C++ a nevim o nikom, kdo by se ho v tom
kurzu naucil. Mnoho si mysli, ze ho umi, ale nakonec se ukaze, ze jim
chyby scela zakladni znalosti, protoze je od nich Borland odstinil.
Umi sice klikat v klikatoru, ale tim to tak konci.
Pokud uz C++ umite tak to bude asi jedno. Ja jsem delaval ve Visual
Studiu, ale uz je to par let. Pak jsem presel na g++, ale je pravda,
ze GUI nepisu...