OT: poradi hledani programatoru, bylo: Re: OT: Kniha o Visual Basicku

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Úterý Duben 29 18:21:06 CEST 2008

Dobrý den,

Jsem právě absolventem tohoto kurzu na VUT. Ve visualku jsem nikdy
nedělal a z objektového programování z Borlandu si opravdu už moc
nepamatuji. Nemám v plánu stát se profesionálním programátorem, spíše
bych si chtěl sám napsat aplikace pro komunikaci například s měřícími
přístroji a rovnou vykreslovat grafy.

Zdeněk