Diferencialni par na PCB

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Duben 25 11:39:01 CEST 2008

dejfson wrote:
> Nerekl jsem prece, ze se to musi, jinak to nebude fungovat :)
> Samozrejme nemusi se nic, je to jenom obecne doporuceni. Ve vasem
> pripade bych se tim moc nezabyval pokud by to melo zpusobit praci na
> dalsi 2 hodiny :) Ten spoj je dost kratky. Na
>
> http://belohrad.web.cern.ch/belohrad/diffpair.png
>
> jsem hodil maly obrazek karty. Diferencialni par je tam zvyrazneny.
> Jedna se o PECL vystup ADCMP567 komparatoru ktery je vedeny pres celou
> desku. V prostred je PECL->TTL translator a na konci toho vedeni jsou
> zakoncovaci odpory, PECL->TTL a pak to jde do FPGA. Spoj ma cca 15
> [...]
Mohl bych jeste videt detail te terminace? Jestli to je na te spodni
strane, tak tam nevidim misto kde by se pripojoval druhy signal paru,
jsou tam jen videt plosky, nejspis prave na 4 terminacni odpory, ale
nevede to nikam. V tom je prave taky ten problem, terminace potrebuje
oba signaly vztahnout ke spolecne referenci (at uz u H terminace s 4
odpory nebo Y terminace se 3), takze se podle me proste prokovu neda
vyhnout v zadnem pripade. Leda bych dal odpory zvlast na kazdou stranu a
pak to propojil podle typu uz primo na zem nebo napajeni a nebo vytvoril
v nejake vrstve propojovaci uzel. Ale myslel jsem ze je dulezitejsi aby
byl ten uzel za terminacnimi odpory byl take co nejbliz. Tim ze mam
terminaci na opacne strane pridam seriovou indukcnost, ale zase je mam
uplne symetrickou, coz si myslim je taky dulezite. Jestli si spravne
pamatuju tak mensi prumer via = mensi indukcnost. Spravne? Proto jsi mi
rikal ze je mam prilis velke?

Tosa