ATMega a timer2 s OC2

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Duben 22 22:03:50 CEST 2008

Mnojo, lenze ak tomu dobre rozumiem, Riso nechce PWM, ale chce z toho spravit akysi retriggerable monostabil: aby pri prichode hrany na vstup sa vystup nastavil na jednotku a ak pride dalsi do nejakeho casu, tak ta jednicka tam zostane, inak to padne na nulu.

Lenze presne na toto hardware v ATM nie je (alebo o nom neviem). Takze sa nezaobides bez nejakeho programovania; maximalne tak mozes usetrit to prerusenie od output compare (ak tam nechces robit aj nieco ine - predpokladam, ze to co tam je teraz, su pozostatky ladenia). Dalo by sa potom v tom externom preruseni nahodit OC tak, ze sa prestavi COM20/COM21 na "set OC on compare match" a "rucne" sa vyvola output compare udalost nastavenim FOC2 (nie je mi jasny ten opis, mozno to treba robit na dva kroky, najprv nastavit COM20/COM21 a az potom FOC2 - treba vyskusat).

wek