ATMega a timer2 s OC2

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Středa Duben 23 09:44:44 CEST 2008

ahoj wek,
myslim, ze nemas pravdu, Richard sice nechce PWM ale v jeho pripade sa
to pomocou PWM modu da spravit
dolu je povodny text

timer2 je nastaveny tak, ze od 0 do OCR2 dava jednotku, od OCR2 do 255
dava 0
pri externom preruseni sa timer2 vynuluje, tym padom je na vystupe 1
ak ext prerusenie nastane pred OCR2, tak sa znovu timer vynuluje,
zostava tam 1
ak ext prerusenie nenastane pred OCR2, tak sa vystup da do 0
ak nepride ziadne prerusenie, tak sa vyvola overflow

hmm?

p.rosko

> Mnojo, lenze ak tomu dobre rozumiem, Riso nechce PWM, ale
> chce z toho spravit akysi retriggerable monostabil: aby pri
> prichode hrany na vstup sa vystup nastavil na jednotku a ak
> pride dalsi do nejakeho casu, tak ta jednicka tam zostane,
> inak to padne na nulu.
>
> Lenze presne na toto hardware v ATM nie je (alebo o nom
> neviem). Takze sa nezaobides bez nejakeho programovania;
> maximalne tak mozes usetrit to prerusenie od output compare
> (ak tam nechces robit aj nieco ine - predpokladam, ze to co
> tam je teraz, su pozostatky ladenia). Dalo by sa potom v tom
> [...]
Moj zamer je takyto:
pri preruseni od INT4 sa na PortB.7 nastavi 1, timer2 sa vynuluje a po
urcitom case danom OCR2 sa PB.7 preklopi do 0.
Prerusenie je externe vyvolane kazdych 10 ms. Ak nenastane, tak timer2
pretecie a vyvola sa prerusenie SIG_OVERFLOW2