Re: OT asi ulpne :) MBA

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Duben 22 14:20:37 CEST 2008

JJ jde o ukazkoveho absolventa techto kurzu, vsimete si , ze z jeho rozsahlych prispevku se nedozvite o podstate problemu vubec nic, neustale se ohani pravem a pritom nema ani zakladni pravni prehled, respektive jeho zavery jsou pravne chybne a rozcupuje mu je i absolvent prvniho semestru prav.
Psycholog by v jeho zpusobu vyjadrovani jiste nasel stopy nizkeho sebevedomi, prilis casto zminuje vzdelani a je zbytecne agresivni.
V textu nemluvi pravdu, napriklad uvadi, ze spolecnost ma 4% reklamaci, za poslednich 12 mesicu, s tim, ze krome pana x ma jeste podobne dva dalsi stezovatele. Z uvedeneho by slo odvodit , ze za posledni rok provedli minimalne 75 instalaci jejich cerpadel. Slusny vykon mladeho sportovce, problem je ze jsem o teto fime nikdy neslysel a napriklad firma IVT, o ktere je v oblasti TC v CR docela slyset sama uvadi 200 instalaci za obdobi 8 let   ....

Na zaver si troufnu odhadnout, ze dotycny zadnym akademickym titulem nedisponuje, jinak by jej v textu dozajista uvedl.