OT asi ulpne :) MBA

aze azehw@volny.cz
Úterý Duben 22 15:03:01 CEST 2008

Dcera mi pise, ze absolventi rychlokvasackeho "kurzu" bez VS vzdelani vubec
mesmi tento titul pouzivat. Jednoduse proto, ze jej nemaji. Bez Bc nebo Ing.
nikoho neprijmou.
Takze je to nejen blb, ale i podvodnik.
Takze uz je jasne, o koho jde a muzeme toto nepatecni thema uzavrit. Diky
vsem.
AZE

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 22, 2008 2:20 PM
Subject: Re: OT asi ulpne :) MBA

JJ jde o ukazkoveho absolventa techto kurzu, vsimete si , ze z jeho
rozsahlych prispevku se nedozvite o podstate problemu vubec nic, neustale se
ohani pravem a pritom nema ani zakladni pravni prehled, respektive jeho
zavery jsou pravne chybne a rozcupuje mu je i absolvent prvniho semestru
prav.
Psycholog by v jeho zpusobu vyjadrovani jiste nasel stopy nizkeho
sebevedomi, prilis casto zminuje vzdelani a je zbytecne agresivni.
V textu nemluvi pravdu, napriklad uvadi, ze spolecnost ma 4% reklamaci, za
poslednich 12 mesicu, s tim, ze krome pana x ma jeste podobne dva dalsi
stezovatele. Z uvedeneho by slo odvodit , ze za posledni rok provedli
minimalne 75 instalaci jejich cerpadel. Slusny vykon mladeho sportovce,
problem je ze jsem o teto fime nikdy neslysel a napriklad firma IVT, o ktere
je v oblasti TC v CR docela slyset sama uvadi 200 instalaci za obdobi 8 let

Na zaver si troufnu odhadnout, ze dotycny zadnym akademickym titulem
nedisponuje, jinak by jej v textu dozajista uvedl.