Mereni zkresleni

Pondělí Duben 21 09:44:15 CEST 2008

Kdysi jsem si dělal měřák speciálně pro nastavování magneťáků. Propust 1 KHz
s šířkou 20 Hz aby tomu nevadilo kolísání, generátor s pevnými kmitočty 333
Hz pro měření 3. harm , 500 Hz pro měření 2. harm., 1 KHz pro měření
přeslechů a odmazání. Tehdy jsem si své stroje udržoval, posledních 15 let
jsem to nepoužil.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, April 21, 2008 9:11 AM
Subject: Re: Mereni zkresleni

myslim ze tento merak doma mam (nepouzil som ho uz 10 rokov). V case
kedy som ho kupoval to bol dobry deal, ale v sucasnosti je myslim
vyhodnejsie pouzit kvalitnu zvukovu kartu s prislusnym software. Okrem
ovela lepsej rozlisovacej schopnosti a presnosti je dalsia vyhoda tohoto
riesenia ze dokaze merat viacmenej vsetko, nie len harmonicke skreslenie.
b.