Mereni zkresleni

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Duben 21 09:11:37 CEST 2008

myslim ze tento merak doma mam (nepouzil som ho uz 10 rokov). V case
kedy som ho kupoval to bol dobry deal, ale v sucasnosti je myslim
vyhodnejsie pouzit kvalitnu zvukovu kartu s prislusnym software. Okrem
ovela lepsej rozlisovacej schopnosti a presnosti je dalsia vyhoda tohoto
riesenia ze dokaze merat viacmenej vsetko, nie len harmonicke skreslenie.
b.