Vzorky TI

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Duben 17 19:06:56 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 17.4.2008 od RV:

> Ja nechapu jednu vec - vetsina firem tu ma nejake zastoupeni - proc
> sebrane zadosti z jedne zeme neposlou na lokalni zastoupeni jednim
> balikem treba 1x za mesic a distributor at to rozesle treba jako
> dobirku v cene postovneho.

Protoze by to bylo pomale jako snek. Kdyz chci vzorky, chci je rychle.
Ne az za mesic, to se na to pak muzu vyprdnout. Za mesic by to
nevadilo tem syslikum bastlirum, kteri tim jen setri sve penize. Kdyz
nekdo dodava vzorky pomalu, tak si ty soucastky proste nakoupim a na
vzorky jim prdim, protoze aby mi prisly vzorky za 14 dni, to mezitim
uz davno zapomenu, na co jsem jejich soucastku chtel pouzit a dam tam
uplne jinou.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem