OT: Office 2003 <> 2007

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Středa Duben 2 13:11:10 CEST 2008

jj office do domacnosti na 3 pc se prodavaji kolem 1300,- , ale zkousel
jsem je u sebe a vratil se k Open office , ktere jsou zdarma. Outlook je
desne pomaly a navic mi po instalaci/odinstalaci totalne rozhodilo
nastaveni programu odesilajicich faktury rovnou mailem. Ted se nemuzou
pripojit ani na thunderbirda,ani na outlook express.