OT: Office 2003 <> 2007

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Duben 2 13:08:18 CEST 2008

Mne a lidem v mem okoli pripada MSO2007 priserny na ovladani. Proste
to, na co clovek ve starsich MSO jen 'sahnul  a hotovo', tak tady
priserne dlouho hledame a badame kampak to zas strycek Bill schoval.
Oblibenym testem je 'otoc stranku nalezato'. Dobre casy jsou v radu
par minut....
Ale je to jen soukromy muj soukromy nazor, nekomu muze nove prostredi
pripadat prehlednejsi.
Marek