Dnesny ranny ulovok z osadzovne

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Duben 1 16:20:23 CEST 2008

tiez som sa to dozvedel az ked som prvy krat daval osadzovat tu moju
dosku s Virtex 4.
Ten teplotny profil treba urobit aj u serie jedneho kusu, pokial to
chces dat do pece a neches aby sa doska prehla, alebo bgacka popraskali.
Chlapik z osadzovne mi vysvetlil ze tento sposob je najjednoduchsi a
prinasa velmi dobre vysledky. Cena za to ale je ze znicis jednu dosku.
na druhej strane sa ale vyborne naucia a finalna doska je bez defektov.
neviem ci si daval niekedy vymienat 1148 (a viac) gulickove BGA. Dokazu
to urobit lokalnym infracervenym ohrevom, ale obycajne sa pri tom
poskodi doska. Nakoniec mi jednu znicenu navrtali, odmerali a v peci
dokazali vymenit to bgacko bez poskodenia ostatnej dosky. Celkom respekt :-)
b.