Baluova DDS Atenuátor

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Duben 1 14:50:57 CEST 2008

Ja viem, hovorit striebro, mlcat zlato. Zial su situacie, kedy clovek
povedat nieco musi, pretoze, ako hovori dalsie nase zname porekadlo, kto
mlci, ten svedci... Ale tato situacia asi nebola na to vhodna.

A.

p.s.: Skus si niekedy pozriet na vhodnom osciloskope to prepinanie toho
relatka. Relatko je krasa sama o sebe...