ATMega128, gcc a data ve FLASH - Kosta a ICD2

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Září 17 22:07:18 CEST 2007

Aaaa, Kostovi neda stale spat SCPD2 ;))). No jo, co muze Kosta, to nikdo
jinej nemuze a kdyz to udela, tak bude Kosta hledat, jak to odsoudit.

Zkousel jsem na Tebe byt slusny jak jsem umel, vysvetlit Ti, ze jsem Ti
to neukradl a neudelal jsem nic jineho nez ty. Ozelel jsem jine nez 5V
napajeni (coz neni vyhoda, ale mne se to takhle libilo), nehrnul se do
USB, zkratka jsem to udelal po svem. Treba to neni nejlepsi z moznych
reseni, ale je to moje reseni a nakonec o to tady ani nejde. Udelal jsi
neco jineho nez ja ? Treba si to udelal lepe, dobre, ja Ti to neberu.
Tak o co Ti jde ? Ze si mel napad to udelat prvni ? Ale to ani nahodou a
to jeste pred tim byla verze bez dvojky a ta byla naklonovana uplne
nekym jinym zde z konfery. A ten do Tebe hucel, ze si se pustil do
dvojky ? Nehucel, ze ne ?

Mimo to ja nikdy o PIC nerikal, ze jsou to "sracky" a take nic o
"matlani hovna k hovnu", abych si vypujcil Tvuj slovnik. Naopak jsem
PICum delal myslim docela dobrou sluzbu jejich propagaci. Takze se
divim, ze Ti stalo za to vubec neco takoveho pachat, kdyz se Ti ty PIC
tak desne nelibi. To se to asi muselo bezva prodavat, kdyz nabizis neco
ke "srackam", ze jo ?

Ale zbytecne plytvam casem vysvetlovanim, ktere ty stejne neberes. Sam
se dost divim, ze po nasem soukromem e-mailovani se Tebou jeste zabyvam.
A abych Te nazyval tim co ty mne uz nekolikrate a dokonce kdysi i do
telefonu, k tomu se fakt nesnizim, uz mi za to nestojis.

Ostatnim se omlouvam, ale asi to muselo jednou padnout verejne. Vice se
k tomu jiz nebudu vyjadrovat.

--
Jiri Bezstarosti