ATMega128, gcc a data ve FLASH - Kosta a ICD2

Kosta (mk) info@mcu.cz
Pondělí Září 17 23:14:38 CEST 2007

> Aaaa, Kostovi neda stale spat SCPD2 ;))). No jo, co muze Kosta, to nikdo
> jinej nemuze a kdyz to udela, tak bude Kosta hledat, jak to odsoudit.

Vis Pane Jiri, a nezda se Ti divne, ze jsem, se ale ani sluvkem o Tobe ani
Tvych pocinech nezminil. Jen jsem si povzdechl co se bezne deje. Pro Tvou
utechu, jsou tu i jine paky nez Tva malickost :)))  A k tomu slusnemu
chovani - no radeji to necham bez komentare :))

Pokud se nepletu (nemam patent na rozum ale zato nyni uz mam papiry na
pamet) tak to prapuvosni ICD autora z teto drbarny melo mensi nedostatek -
nefungovalo. Nebo se vazne pletu :)))

Myslim, opravte me prosim, ze jsem ale opravdu nikdy snad nenapsal ze PIC je
sracka, ano je pavda, ze jsem o nich napsal, ze je nemam rad a ze vznikly
slepenim hov.. k hov.., ale to je muj nazor za kterym si stojim a nikdo mi
pravo na tento nazor brat nebude.

Mimochodem, ja Te ale opravdu neodsuzuju. Klidne si delej co a jak chces, je
to jen a pouze Tva vec a mne je to celkem volne jak pracovni sobota

S pozdravem
Kosta (MK)
Na životě nejvíc miluju tu rozmanitost... Každej den mě nas... někdo jinej