Registrace vyrobce zarizeni na obaly

pyrin pyrin@volny.cz
Pondělí Září 17 13:39:12 CEST 2007

No a do jake skupiny lze zaradit ridici jednotku pro tepelne cerpadlo nebo
vzduchotechniku nebo jakoukoliv jinou technologii ?

      1. Velké domácí spotřebiče
     2.     Malé domácí spotřebiče
        3. Zařízení informačních technologií a telekomunikační zařízení
        4. Spotřebitelská zařízení
        5. Osvětlovací zařízení
        6. Elektrické a elektronické nástroje (s výjimkou velkých
stacionárních průmyslových nástrojů)
        7. Hračky, vybavení pro volný čas a sporty
        8. Lékařské přístroje (s výjimkou všech implantovaných a
infikovaných výrobků)
        9. Přístroje pro monitorování a kontrolu
        10. Výdejní automaty

Nejvíce by se to podobalo bodu 6, ale tam mi nesedi slovo nastroj (nastroj
muze byt treba kladivo nebo nuz). Navic zkušebna schválila podobne zarizeni
jako elektronicky pristroj.
Podle bodu 9 to zase neni pristroj pro monitorovani a kontrolu. Zase bych
uvedl, ze to je pro rizeni.

Tak jak na to ?
pyrin