Registrace vyrobce zarizeni na obaly

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Září 17 10:59:23 CEST 2007

Petr Zahradnik wrote:
> Podle ceho to zjistujes? Povinnost uvadet na prodejnim dokladu tento
> prispevek neni, podle soucasnych zakonu tam muze byt a nemusi. Takze
> to z faktury nepoznas. Ja takhle z hlavy netusim, jestli jistic je
> elektronicke zarizeni nebo ne, ale pokud ano, pak tento prispevek
> odvadi vyrobce nebo dovozce.

No, na fakture to nemusi byt; prave naopak, od urcitej doby (2009?
nepamatam sa presne...) to NESMIE byt...

Ale na druhej strane, zakon (aspon u nas plne znenie 409/2006 a najma
vykonavacia vyhlaska 208/2005) taxativne vymenuva elektrozariadenia na
ktore sa vztahuju ustanovenia prislusneho zakona; a ako pozeram tak
pozeram, nic co sa podoba na istic tam nie je... Samozrejme v CZ to moze
byt inak, ale neverim...

wek