Cecko

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Říjen 20 11:55:14 CEST 2007

Jj, je v tom drobátko chaos. Ale existují jazyky, kde je jasně napsáno

type int = signed 16;

a uživatel ví na čem je a když tak si to může předělat. Jenže jak to
tak vypadá, programátorům taková jednoznačnost vadí a jazyky jako Ada
zřejmě právě z těchto důvodů pohrdají. Asi jako řečtí muži pohrdají
ABS, že prý uráží jejich řidičské schopnosti :-)

Aleš Procháska