Cecko

pyrin pyrin@volny.cz
Sobota Říjen 20 11:05:25 CEST 2007

Obecne mi mezi jednotlivymi jazyky pripada, ze v typech promennych je znacny
nestandard a nejednotnost.
JAVA, C, VB a k tomu treba nejakej vymysl jako Control Web nebo jine
prostredi treba pro PLC.
Co tim vynalezci jazyku a prostredi minili mi opravdu porad unika, protoze
bit je porad jen bit a bajt je porad jen bajt.
Ale int je jednou dvoubajtovy a po druhy ctyrbajtovy a bajt je jednou char a
podruhy short.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Miloš Šula" <sula@rps.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 20, 2007 10:05 AM
Subject: RE: Cecko

Tak to tam maji asi nejakou chybu soudruzi v tom pripade.
http://www.ucontrol.com.ar/wiki/index.php?title=CCS_-_Variables

tady je videt ze signed int je v tomto kompilatoru opravdu jen 8bitova
hodnota a to se nejedna o example ale je to primo driver fat.c v CCS
kompilatoru, pritom pisou, ze je to odzkousene a funguje to.Zkusim se
tedy zeptat primo u nich at mi tuto zahadu objasni.

Milos