Wattmetr v Lidlu

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Říjen 17 20:43:51 CEST 2007

Mam uz zhruba prez rok takovy merak z OBI. Pod tlakem tehle diskuse jsem ho
kuchnul a je v tom dost brutalne udelana deska analogove casti obsahujici
HEF4053 od Philipse (analogovy multiplexer), ctyrnasobny operak LM324 a LM393
(dvojity komparator).

Dva zakapnute trimry a spoustu klasickych (integrace jsou v SOICu) odporu
(pripajenych nastojato) a kondenzatoru.  Styl te konstrukce mi pripomina
tranzistorove radio tak z 80. let (jen tam nemuzu najit feritovou antenu
:-)))

Na druhe desce je displej a pod nim kapka asfaltu. Krystaly 4,19MHz a zrejme
32kHz (takovy ten klasicky hodinkovy valecek).

Jakub Serych