Osciloskopy v GM

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Říjen 14 21:34:14 CEST 2007

Dobrý den,
Omlouvám se za trochu komerce - dostalo se mi do ruky poslední
Amaterské radio a je tam reklama od GME na digitální osciloskopy
konkrétně HC-PDS6062T (stránky výrobce http://www.owon.com.cn/eng/pdsSeries.asp )
Protože něco takového sháním, byl jsem v sobotu v GM a koukal na něj.
Přišlo mi, že některá tlačítka jdou mačkat trochu jinak než ostatní a
tak bych se chtěl přítomného fóra zeptat, zda ho třeba někdo již
nevlastní a nemá s ním tedy nějaké zkušenosti.
Potřebuji to na domácí bastlení a tak nějak se strefili do ceny,
kterou jasem za něj ochoten utratit .... Nicméně digitální oscilo za
17kKč - pořád ve mě něco hlodá, zda v tom není nějaké kulišárna. Možná
je jednoduchá odpověď, prostě si ho vyzkoušet. Když
mi ho ale v GM vybalili z krabice tak byl celý "zalitý" v igelitu a
nechtělo se mi je prudit s rozbalováním, když by jsem si ho potom nevzal...

Myslím, že tady na konferenci byl kdysi nějaký zástupce GME - mohl by
mi nějak poradit? Opravdu mi nejde o hledání chyb, prostě nějak mám v
hlavě založeno Čína=šunt. Ono to už ale asi neplatí .....

Díky za odpověď

S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz